محصول ,بازار ,*عدم ,شکست ,شکست برندینگ ,مدیران ارشد
اصرار مدیران ارشد بر ایده ای که متناسب با بازار هدف نیست، تنها یک علت شکست برندینگ است.


بعضی از مهم ترین دلایل شکست
برند محصول علاوه بر نقص در مفهوم یا طراحی، می تواند یک یا چند مورد از مقوله های زیر باشد: *تکیه صرف بر آمار و عدد
*تخمین بیش از حد اندازه بازار.
* عدم وجود نظرات کارشناسی و تحلیلی
*جای گذاری نادرست محصول.
*تبلیغات غیرموثر، شامل پیامی که از طریق بسته بندی محصول منتقل می شود و با پیام بازاریابی محصول، ویژگی ها یا مورد استفاده آن مطابقت ندارد.
*عدم درک بخش های بازار هدف و روند برندسازی به نحوی که بتواند برای آن بخش ایجاد ارزش کند.
*قیمت گذاری نادرست، خیلی بالا یا خیلی پایین.
*هزینه های تحقیقاتی بیش از اندازه برای توسعه محصول.
*عدم درک یا دست کم گرفتن فعالیت های رقبا یا پاسخ متقابل به آن.
*زمان بندی ضعیف توزیع.
*تحقیقات بازار گمراه کننده، به نحوی که رفتار واقعی مصرف کننده بخش هدف را به درستی نشان ندهد.
*انجام تحقیقات بازاریابی و عدم توجه به نتایج.
*عدم هماهنگی با توزیع کنندگان کلیدی یا اطلاع رسانی مناسب یا هردو.
*حاشیه سود کمتر از میزان پیش بینی شده.

بنابراین عدم موفقیت برند نمی تواند فقط به محصول ضعیف و ناتوانی در فروش نسبت داده شود بلکه دلایل دیگری هم وجود دارد.


موفقیت شما آرزوی من است . از خدا می خواهم که شما نیز به اهداف و آرزوهای بزرگ خود برسید و آن روز مرا در جشن خود شریک کنید. خوشحال می‌شوم در بخش نظرات، دیدگاه شما را درباره این مطلب بدانم. این وب‌گاه متعلق به خود شماست. اگر احساس می‌کنید نیاز به مشاوره دارید، هم‌اکنون تماس بگیرید.
منبع اصلی مطلب : مدیریت و فروش چریکی(سجّاد رحیمی مَدیسه)
برچسب ها : محصول ,بازار ,*عدم ,شکست ,شکست برندینگ ,مدیران ارشد
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

سبد بلاگ : مدیران ارشد و شکست برندینگ