روابط ,عمومی ,احساسات ,مدیریت ,عمومی، ,آنان ,روابط عمومی ,روابط عمومی، ,مدیریت احساسات
کسب و کارهای در مسیر توسعه برای دو موضوع الزاما باید روابط عمومی را در صدر اهمیت ها و اولویت ها قرار بدهند:
الف) رشد
ب) مدیریت احساسات ذینفعان
ج) بقا


در بین سه گزینه فوق، مدیریت احساسات به دلایلی از اهمیت بالاتری نسبت به دو گزینه دیگر برخوردار است که برخی از آنان عبارتند از:
1- روابط عمومی، ارتباطاتی است که برای ذینفعان و به ویژه مشتریان اهمیت دارد و ارزش‌هایی را با آنان به اشتراک می‌گذارد.
2- روابط عمومی، چالاک و سرزنده است و ارتباط احساسی خود را در سطوح متفاوتی از احساسات با افراد برقرار می‌نماید.
3- روابط عمومی، در سازمان می تواند منحصر به فرد باشد و قابل تحسین؛ به شرطی که اجرایش با استراتژی صحیح همراه باشد
4- روابط عمومی با افراد تعامل پایدار دارد و هرگز آنان را افسرده یا ناامید نمی کند.
6- روابط عمومی به مشتریان و سایر ذینفعات، حس خوبی منتقل می‌نماید.

بنابراین اگر می خواهید روابط عمومی سازمان خود را ارتقاء بدهید، به جای نگاه صرف به سابقه و یا مدرک، استعدادهای و مهارت های برنامه ریزی، پیش بینی، کنترل و به طور خلاصه:توانمندی مدیریت و نوآوری کارکنان را در اجرا مد نظر داشته باشید.

موفقیت شما آرزوی من است . از خدا می خواهم که شما نیز به اهداف و آرزوهای بزرگ خود برسید و آن روز مرا در جشن خود شریک کنید. خوشحال می‌شوم در بخش نظرات، دیدگاه شما را درباره این مطلب بدانم. این وب‌گاه متعلق به خود شماست. اگر احساس می‌کنید نیاز به مشاوره دارید، هم‌اکنون تماس بگیرید.
منبع اصلی مطلب : مدیریت و فروش چریکی(سجّاد رحیمی مَدیسه)
برچسب ها : روابط ,عمومی ,احساسات ,مدیریت ,عمومی، ,آنان ,روابط عمومی ,روابط عمومی، ,مدیریت احساسات
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

سبد بلاگ : نقش مدیریت احساسات در اجرای روابط عمومی