روابط ,عمومی ,بازارهای ,روابط عمومی ,بازارهای نوظهور
چطور یک برند و یا شرکتی که در مسیر رشد و توسعه قرار دارد، می تواند رابطه احساسی با مشتریان خود خلق کند؟
اجازه بدهید با سؤال دیگری، مطلب را خلاصه تر بگویم:
آیا می دانستید در غول رسانه ای و ارتباطی توییتر ، این روابط عمومی است که رکن شرکت محسوب می شود؟
و البته این تنها مختص توییتر نیست...
تمامی شرکت ها و کمپانی های معتبر و یا رو به رشد دنیا، در این مسیر در حال حرکتند و ارتباطات هرچه قوی تر به لحاظ احساسی با مشتریان برقرار می کنند.

اجرا و جلب توجه در زمان کوتاه و در عین حال نگاه بلندمدت داشتن، از عهده هر روابط عمومی بر نمی آید.
اصولا روابط عمومی در هزاره سوم، مدیریت کلیه اجزای ارتباطی کسب و کارها و چیدمان بین آن ها به منظور برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت است.

یکی از الزامات مدیریت صحیح، نگاه یکپارچه به بازارها به ویژه، بازارهای نوظهور است.
میل شدید به ابراز وجود افراد، آرامش ذهن، ماجراجویی، گروه های اجتماعی با نکات مشترک قوی و... نمونه ای از پتانسیل ها و بازارهای نوین محسوب می شود.
در قسمت بعدی در این باره بیشتر خواهم نوشت.


موفقیت شما آرزوی من است . از خدا می خواهم که شما نیز به اهداف و آرزوهای بزرگ خود برسید و آن روز مرا در جشن خود شریک کنید. خوشحال می‌شوم در بخش نظرات، دیدگاه شما را درباره این مطلب بدانم. این وب‌گاه متعلق به خود شماست. اگر احساس می‌کنید نیاز به مشاوره دارید، هم‌اکنون تماس بگیرید.
منبع اصلی مطلب : مدیریت و فروش چریکی(سجّاد رحیمی مَدیسه)
برچسب ها : روابط ,عمومی ,بازارهای ,روابط عمومی ,بازارهای نوظهور
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

سبد بلاگ : روابط عمومی و بازارهای نوظهور(1)