روابط ,عمومی ,ایده ,شرکت ,کلیه ,کننده ,روابط عمومی ,تعیین کننده ,عمومی آینده ,روابط عمومی آینده
چرا روابط عمومی در شرکت های ایرانی باید جایگاه خود را دوباره به دست بگیرد؟ "...از ایده تا اجرا فاصله زیاد وجود دارد..."
جمله ای ساده و بدیهی و در عین حال کلیدی که امروز توسط عزیزی به من یادآوری شد.
ایده پردازی بسیار سریع، ناگهانی و با عمق های گوناگون رخ می دهد؛ اما چه ایده هایی به مرحله عملیاتی شدن می رسند؟
کدام ایده ها در اجرا موفق تر خواهند بود؟
اینجاست که نقش کلیدی تحلیل و آنالیز فراورده های اطلاعاتی در روابط عمومی و ارتباطات شرکت ها و کسب و کارها بیش از هر زمان دیگری مشاهده می شود.


زمانی اجرای یک ایده در روابط عمومی موفق تر خواهند بود که جریان ورود داده ها از کانال صحیح و به موقع صورت بگیرد.
از طرف دیگر این جریان باید به نحو صحیحی ادامه و به مقصد نهایی برسد که بر روی آن تحلیل و کلیه کندوکاوها رخ داده باشد.

بنابراین نقش روابط عمومی آینده نگر و پیش بینی کننده که ناخدا و تعیین کننده سایر بخش های شرکت است، بیش از پیش پررنگ می شود.
جایگاه ویژه تحلیل و آنالیز در روابط عمومی و ارتباطات را نیز در این پروسه نباید نادیده گرفت؛ چرا که روابط عمومی با تمامی ساختارهای شرکت و لایه های متعدد آن، باید ارتباط و پیوستگی هماهنگ داشته باشد.

در پایان به کلیه مدیران و تصمیم گیرندگان کلیدی در شرکت های ایرانی توصیه می کنم قدرت و جایگاه تعیین کننده روابط عمومی را در چارت و برنامه ریزی ها و ارزش دهی، مجدد مورد ارزیابی قرار دهند؛ چرا که می توانیم با جرأت بگوییم روابط عمومی از جهات بسیار و متعدد، هم ردیف حوزه های کسب و کار، برند، بازاریابی و فروش و بعضا بالاتر است؛ چرا که نقش مهم ارتباطات در مراودات تجاری، استحکام جریان اطلاعات با کلیه ذینفعان از جمله مشتریان در چارچوب یک استراتژی یکپارچه فرایندمحور و تفویضی است.

موفقیت شما آرزوی من است . از خدا می خواهم که شما نیز به اهداف و آرزوهای بزرگ خود برسید و آن روز مرا در جشن خود شریک کنید. خوشحال می‌شوم در بخش نظرات، دیدگاه شما را درباره این مطلب بدانم. این وب‌گاه متعلق به خود شماست. اگر احساس می‌کنید نیاز به مشاوره دارید، هم‌اکنون تماس بگیرید.
منبع اصلی مطلب : مدیریت و فروش چریکی(سجّاد رحیمی مَدیسه)
برچسب ها : روابط ,عمومی ,ایده ,شرکت ,کلیه ,کننده ,روابط عمومی ,تعیین کننده ,عمومی آینده ,روابط عمومی آینده
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

سبد بلاگ : ایده‌ها و روابط عمومی آینده نگر