مشاوره ,مشاور ,بازاریابی
هر جلسه ای که در حوزه مشاوره بازاریابی یا فروش دارم، همانند مرور یک واحد درسی جدید و به روزشده دانشگاه است. امروز بیش از هر زمان دیگر، شرکت ها و کسب وکارهای ایرانی به مشاوره های تخصصی، متعهدانه و دلسوزانه نیاز دارند؛ به ویژه این که بازارها کوچک تر و تخصصی تر شده است.
تغییر سلایق مشتریان، رفتار رقبا و واقعیت های بازار امروز، لزوم کمک گرفتن از یک مشاور بادانش را بیش از پیش، پررنگ نشان می دهد.
متأسفانه بازار مشاوره نیز همانند سایر بازارها آفت های خود را دارد که مدیران کسب و کار باید هوشیار باشند:
تخصص به مدرک دکتری و ظاهر نیست؛ بلکه به علم و تجربه عملیاتیست.


تماس با مشاور متخصص بازاریابی و فروش زمانی اتفاق می افتد که مدیر کسب و کار، سابقه و تخصص واقعی مشاور را مورد ارزیابی و تحقیق منصفانه قرار دهد. بعد از احراز صلاحیت، باز هم این مدیر کسب و کار است که با مشاور ارتباط می گیرد و از وی دعوت می کند جهت مشاوره به آنان مراجعه نماید.

موفقیت شما آرزوی من است . از خدا می خواهم که شما نیز به اهداف و آرزوهای بزرگ خود برسید و آن روز مرا در جشن خود شریک کنید. خوشحال می‌شوم در بخش نظرات، دیدگاه شما را درباره این مطلب بدانم. این وب‌گاه متعلق به خود شماست. اگر احساس می‌کنید نیاز به مشاوره دارید، هم‌اکنون تماس بگیرید.
منبع اصلی مطلب : مدیریت و فروش چریکی(سجّاد رحیمی مَدیسه)
برچسب ها : مشاوره ,مشاور ,بازاریابی
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

سبد بلاگ : بازارهای کوچک و لزوم مشاوره تخصصی بازاریابی و فروش